dimecres, 20 de maig del 2009

Bases de Hip Hop

Amb els de 6è estam treballant el hip hop i per fer mes atractiva sa feina s'han d'inventar ells una lletra per una de les bases que jo propòs. A veure qui me fa la minicançó més original.

Ok,oK, aquest enllaç és per poder descarregar totes ses Bases en un arxiu comprimit.
Per cert, Lupe i Neus, allargar la meitat més vol dir allargar 8 o 9 compassos, quants exactament? Deixau-ho com a comentari.

Base 1
Base 2
Base 3
Base 4
Base 5
Base 6
Base 7
Base Lupe i Neus
Base Abril-NAstia i Maria Laura

6 comentaris:

  1. Ola Pepe!!! som na Neus de 6e B (com ja saps) na LUPE I JO esteim treballant amb eso des hip hop i es nostro sera un poc llarg estil a mägo de oz lo llarg: com sa de na pandora i no et queixis vulem aixi de llarga. QUEDARA MOLT XULA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BYE BYE BABY



    NEUS

    ResponElimina
  2. Pepe,m'agradaria que posasis un enllaç per descarregar les bases,perque necessit veure si la lletra que em escrit na Neus i jo queda be pero no ho puc mirar desde es teu blog perque monpare m'apaga s'internest just despres de dinar.

    ResponElimina
  3. Pepe,hem fet sa lletra un poc llarga.Ens pots allargar un poc mes la base 4???

    ResponElimina
  4. Retir l'altre comentari no ens hauras de allargar un poc la base 4... l'hauras d'allargar la meitat més.
    Cantant la nostra canço arribam a la meitat de la lletra i amb corregudes sino no,no arribariem ni a acabar el tercer paragraf.Ji,ji,ji.

    ResponElimina
  5. Pues... trobam que amb 8 compassos en tindrem prou.

    ResponElimina
  6. Moltes gracies,ets el millor!!!

    ResponElimina